zaterdag 9 maart 2013

Bijna klaar!!!


Deze week heb ik weer enkele tasjes gemaakt. Ze zijn ongeveer 30 x20 cm.  Ik heb felle kleurtjes leer gebruikt en ook felle kleuren van stalen voor meubelbekleding.

This week I have been making small shoulderbags. They are about 30 x 20 cm. I have used brite colors in leather en also brite colors of furniturecovers.

 
Ik heb patronen van tasjes op stevig karton (mallen) gemaakt, die ik diverse keren op verschillende kleuren leer uitsnij.
I have made paterns of purses on strong cartboard, so I can use them more then once.


 
 
 
Bijna klaar!
De buitenkant en de voering is klaar. De schouderband heb ik ook gemaakt. Nu alleen nog de afwerking. Ik zal ze in afgewerkte staat laten zien na maandag.
 
Almost finished!!
The outside and the lining is done. I have made the shoulderband. I want to have them finished by monday. I will show them then.
 
 

4 opmerkingen:

  1. nou ik kan alleen herhalen wat ik de vorige keer zei, geweldig Matti!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi, Mattie. Als ik wat meer tijd heb, wil ik wel een keer een workshop! Dat moeten we nog steeds een keer doen samen met Marga!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je bent hard aan het werk Mattie! mooie kleuren. gr.
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn allemaal even mooi. Zo'n tas brengt al het voorjaar in huis met een lange zomer in het vooruitzicht. ik word helemaal blij van de kleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen